3 mars

Så var det måndag igen.

Helgen var helt okej..
I fredags blev det utgång. Sofia och jag fixade oss hos Linus sen drog vi hem till Sofia där vi började dricka. Där var de skoj, sen blev det utgång som inte varade länge. Jag fick migrän och var tvungen att dra hem. Sofia drog också hem då, förlåt! Vi får ta igen de någon gång! Och eftersom de är morfin i min medicin så kunde jag ju inte ta medicinen eftersom jag hade alkohol i kroppen.
Lördagen blev lugn. Linus och jag tog det mest lugnt, på kvällen kollade vi på melodifestivalen. Linus föräldrar hade fest hemma så de blev sent i säng.


Idag fick jag hem 4 glasögon som jag har skickat efter för att prova. Jag tror jag är säker på vilka de blir men jag är inte helt säker än. Jag skickade efter 4 olika svarta. Jag saknar mina svarta brillor som jag hade förut. Jag fattar inte vart dom tog vägen. Helt seriöst, dom gick upp i rök!



Dagens fynd:
002


milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0