29 mars

Tjoho!

Lite info om helgen hittills.
Igår efter jobbet tog jag tåget till pappa för att jag skulle låna bilen. Stannade på en fika sen drog jag hem och började fixa mig inför kvällen. Kvällen tillbringades först hemma hos Emil och Madde. Emil har fyllt år så de var lite förfest där. Jag var nykter och körde.. Har inte varit sugen på att dricka. Sen blev det utgång, men jag stod inte still för det, jag har till och med tappat rösten "lite".

Idag på dan tog jag det lugnt, nu ikväll har jag varit hos Camilla och Martin. En sak är säkert, dom är mästare på att låsa ut sig. Förra veckan lyckades Martin låsa ut sig, och kom och hämtade nyckeln som jag har (tur för dom). Men det blev aldrig så att jag fick tillbaka den och idag så lyckades dom igen, båda glömde nyckel och mobiler hemma PLUS nyckeln som jag brukar ha. Men nu är iaf en nyckel hemma hos mig igen, det är nog säkrast så..
Iaf.. ikväll lagade vi tacos och kollade på 27 dresses, den var riktigt bra! :)
Tack för en trevlig kväll!

Nu sitter jag framför min älskare, och så kommer det nog bli en stund till! ;D






milla.

Kommentarer
Postat av: Sofiaaaaa!

Jaaa, du ska va vaken MINST lika länge som jag :D

2008-03-30 @ 00:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0