24 mars

Glad påsk!

Denna påsk helg har varit trevlig!
I fredags var jag som sagt hemma hos Sofia och umgick med henne. :)
I lördags var jag hemma hos Lena och åt påsk lunch, det var mycket trevligt! Träffade alla syskon barn på samma gång, det var kul men dom är många! Så det blir mycket "Milla, Milla, Milla" och "Milla kolla på mig!".
Jag blev sugen på att gå ut på kvällen, som min syrra skulle. Jag fick med mig min kusin Johanna hem till syster (Linda) för att förfesta, sen drog vi ut med alla Lindas kompisar till Harrys. Det var kanske lite för gamla människor där för min smak. ;D Linda kom aldrig ut, hon hade fått i sig lite för mycket så hon blev kvar hemma. Och jag lyckades tappa mitt körkort!!! Faaan alltså!
Så igår åkte jag, mamma och Lars till Christian och Sussu för att käka lite. Det var trevligt men jag var skit trött så jag somnade i soffan under fikat.

Imorgon blir det jobba som gäller, det är ju lov så..
Det känns lite tråkigt, sista lovet och då ska jag jobba. :/


I put on my best but I'm still afraid.



milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0