21 mars

Lov..

Igår var jag på IKEA med mamma. Blev inte mycket köpt, en ny rullgardin och ljus. När vi kom hem därifrån så var jag bara hemma och hämtade lite saker sen åkte jag till Sofia.
På kvällen har vi kollat på så ska det låta och sen satt Sofia och kollade på PS2, eftersom hon vill ha de. Hon hittade ett i Eskilstuna som passade, det var med singstar som hon ville ha. Så vi åkte till Eskilstuna vid kvart över 10.

När vi kom tillbaka så testade vi spelet. Jag kommer aldrig ställa upp på de när det är flera än Sofia i rummet. Till slut satt jag bara och jodlade. Det lät iaf inte bra, usch!
Vi slutade spela nån gång vid 2 tiden, då gick vi och la oss.

Jag har nyss kommit hem men jag ska snart iväg och äta påsk lunch hos Lena. Linda och Richard kommer vara där med alla ungar så det kommer förmodligen vara fullt drag.

009





milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0