19 mars

Idag har jag varit sängliggandes hela dagen.

Igår hade jag feber, ont i halsen och så är min näsa helt igen. Så för min del blev det ingen praktik idag, jag tror inte jag har haft feber idag men jag har fortfarande ont i halsen och näsan är inte som den ska. 
Jag har bara legat i sängen hela dagen, jag har max varit upp ur sängen i 15 min idag. Tiden har gått ganska fort, vilket jag inte förstår. Dagarna brukar ju gå skit segt när jag är hemma.

Första gången jag gick upp idag var det vitt ute och nyss när jag kollade ut så var det inte alls vitt, det glädjer mig! Jag tycker om snö och vinter men nu kommer snö lite försent för att jag ska tycka om den. Det snöar just nu och jag hoppas att det inte lägger sig!


Apropå min bilskyltsjackt så går det faktist bra! Igår hittade jag 008! Kent tror inte att jag kommer hitta upp till 20 på ett halv år så för typ två veckor sen slog vi vad om det, så jag har till den 4 september på mig att hitta alla upp till 20. Det här kommer jag vinna!


zzyxz





milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0