17 mars

Nu är det gjort!

Jag har beställt tatuerings tid till den jag ska ha på handleden! Det var ganska lång vänte tid men 30 maj så blir det av! När jag kom in i de rummet som han tatuerar i så blev jag skit nervös för han höll på med massa nålar, det tycker jag verkligen inte om! Hatar nålar men de här ska bli av.


Helgen har varit bra!
I fredags blev de party för hela slanten och jag hade verkligen skit kul!
I lördags blev det först lugnt på dagen sen på kvällen var jag hemma hos Sofia och kollade på melodifestivalen. Tur att de var rätt låt som vann!
I går gjorde jag inte mycket, drog hem från Linus ganska tidigt. När jag kom hem satt jag vid datorn en liten stund men sen bestämde jag mig för att först dra och sola och efter det ut och springa en stund. Vilket jag gjorde. Jag måste bara säga att det är inte skönt att springa. Jag trodde jag skulle ramla ihop. 

Tack för mig, hej!
007





milla.

Kommentarer
Postat av: Sofia!

HAHA, dina rim är sååå bra :D

2008-03-17 @ 21:04:11
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0