14 mars

Tidsfördriv..

Just nu sitter jag och väntar på att Sofia ska sluta så hon kan komma och hämta mig. Sen ska vi åka till Strängnäs.
Ikväll blir det party party! :) Det ska bli riktigt skoj!

Hittills idag har jag varit i skolan och som vanligt på fredagar blir dagen kortare än vad den egentligen ska vara. Men det gör inte mig något. Jag åkte hem sen ville mamma att jag skulle komma ner till stan och kolla på något hon kanske tänkte köpa så jag åkte ner till stan kollade sen hem.
Jag har packat och sitter som sagt och väntar på den hårt arbetande kvinnan.

Trevlig helg!






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, du är rolig :)

2008-03-14 @ 17:27:05
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0