13 mars

Boooooring..

Usch, jag har verkligen ingenting att göra. Ligger hemma i sängen skit seg och bara glor på tv. Just nu ligger jag och kollar på OC. Det går ju att kolla på. Sen är de AFV som är skit tråkigt.

Idag har jag varit i skolan, det är fan as mycket att göra på lektionerna. Det har typ aldrig varit mycket att göra på bygg men just nu är det mycket fast jag bara har två ämnen.
Vi hade idrott idag och de sög hårt. Tycker inte om att ha idrott med dom vi har med. Förra veckan var de kul på idrotten för då var de bara min klass där, eller vi var fem stycken som var med. Men det var kul iaf men idag var det inte kul för då var den andra klassen med och de sög!

Efter skolan åkte jag och solade, det behövs verkligen nu. Jag är så jävla blek och behöver lite färg!

Nu har jag inget mer att skriva, TJA!






milla.

Kommentarer
Postat av: Sofia!

haha "Nu har jag inget mer att skriva, TJA" det var ett bra avslut :D

2008-03-13 @ 18:40:53
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0