12 mars

Just nu håller jag på att baka kladdkaka.

Idag har jag inte varit på praktik.
Jag har bara tagit de lugnt.. Det var varit skit skönt.

Jag gick ner på stan i Strängnäs och skulle testa ett par brallor. Jag hade sett ett par i skyltfönstret så jag frågade dom i affären vilka de var och dom visade mig ett par. Jag är helt säker på att de inte var dom fast dom säger att de var dom. Det blev inga nya brallor.

Idag har jag även bestämt mig för vilka brillor jag ska ha så jag har varit iväg och postat dom. Efter jag hade gjort det åkte jag till Christoffers lägenhet och kollade posten. Då kände jag att de var på tiden att han kom hem, jag saknar honom! Men det är ju ett bra tag kvar tills han kommer hem. Han kommer hem i början av Maj.

Ikväll ska jag kolla på tv, kl 20.00 är det Room Service och efter de så är det Greys Anatomy.






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0