8 juni

Tjooo!

Sen jag skrev sist har de hänt en hel del känns det som..
I torsdags var jag på studenten i Strängnäs. Då tog Sofia, Natta, Anna, Sara och Molle studenten. Snacka om att man blev tagga då! Senare på kvällen blev det till att fixa vårat flak. Det var riktigt roligt! :D

På själva studenten dagen gick jag upp 10 i 5 och började fixa mig. Då hade jag inte sovit många timmar. Jag somnade ungefär vid ett tiden. Klockan 10 i 6 mötte jag klassen och sen blev det champange frukost hos mig sen bar de av till skolan. Där skulle vi samlas kvart över 7. Det blev underhållning, fotografering lite klassaktiviteter sen var det utspringning klockan 12! FAN VAD KUL DET VAR!!! Flakåkningen var hur kul som helst! Hade kunnat åkt 2 timmar till, så jäkla skoj! Efter åkturen drog jag hem och blev mottagen av släkt och vänner! Var helt slut efter de där så de blev en liten powernap och en dusch sen var jag redo igen. Det blev Harrys på kvällen, där var de riktigt skoj! :) Jag vill ta studenten igen!!!

Dagen efter var inte lika kul. Mådde inte alls bra! Jag var bakis som aldrig förr och tappat rösten hade jag också gjort!
På kvällen började jag må lite bättre så jag började fixa mig och sen drog jag till Anna där det bjöds på förfest sen drog vi ut på BK-festivalen. Där spelade Linda Bengtzing och Adam Tensta. Vid halv 4 tiden låg jag i sängen.

Idag sov jag länge, gick upp vid ett tiden. Resten av dagen har jag bara tagit de lugnt.

Imorgon börjar jag jobba. :/

036
037





milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0