29 juni

Tjola!

Nu har de varit helg, och den gick alldeles för fort!
Fredag: Jobbade först, var skit seg efter jobbet men jag hann med 4 tåget till Linus. På kvällen skulle de bli party.. Till slut fick jag ork att duscha och fixa mig, Molle kom till mig innan så hjälpte jag henne med hennes hår sen drog vi till Hampus där alla andra var. Sofia var också med dit fast hon skulle jobba dagen efter! :)
Senare på kvällen blev det utgång. Det började ju bra iaf.. Men sen när jag inte ville dansa med en kille blev han lite sur och knuffade mig så jag for ner på golvet och slog huvudet i en högtalare, snacka om att inte tåla ett nej! Fick ont i huvet efter de och gick hem. Dagen efter vaknade jag upp med en bula och så var jag helt öm där jag hade slagit i.
Lördag: Dagen var först seg. På kvällen blev de grillning hos Kalle, det var gott! :)
Idag: Linus skulle skejta med nåra så jag hängde med och kollade. Jag tycker de är skit kul att kolla på. :) Sen har vi bara tagit det lugnt, jag har kollat på kläder på internet. Hittade hur mycket som helst! ;D

Jag kom nyss hem, ska kolla på filmen som går på femman.
054





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0