25 juni

Irriterande!

Idag när jag gick till jobbet så gick jag på samma gata som jag går på varje gång. Precis vid trotoaren är det en buske. En bit av busken äger nåra som bor i ett hus och andra delen vet jag inte men de är typ Eskilstuna kommun som äger. Den biten som husägarna äger är häcken fint klippt och sticker inte ut på trotoaren och de kanske är 1/4 av hela gatan. Resten av vägen sticker de ut en buske över halva trotoaren så man får typ gå på gatan för att slippa få en gren eller något i huvet.
Det här är något jag tycker är skit irriterande, svårt att klippa en jävla häck?!
Och kollar man runt i övriga Eskilstuna så ser man ogräs över allt. Svårt att hålla Eskilstuna snyggt? Fan det är ju bara att sätta nån arbetslös på såna jobb så den tjänar lite pengar och så kanske arbetslösheten minskar lite! Eller så är de bra allt låta alla sommarjobbare jobba som fan i sommar. Man ser ju dom överallt. Håller på att klippa gräs och så. Då kan man ju hoppas att dom hinner med allt..

Ursäkta de tråkiga inlägget men jag har stört mig på de hela dagen idag så jag var bara tvungen att få de ur mig..
053





milla.

Kommentarer
Postat av: camilla

haha, vad söt du är!

2008-06-26 @ 11:03:37
URL: http://camillanystrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra sagt tjejen...ha ha skratt!!!!

2008-06-26 @ 13:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0