24 juni

Tja tja!

Har nästan precis kommit hem från jobbet.
Gör inte så mycket just nu väntar på att maten ska bli klar, jag är vrål hungrig!

I fredags var det midsommar. Det började med att jag skulle vara hemma, var inte alls på party humör. Sen pratade jag med Anna och hon fick mig på party humör. Så jag packade ner massa kläder och begav mig till henne. Vi fixade oss och började dricka sen när vi hade kommit igång kom Sofia och kalaset blev ännu roligare! :) Lite senare kom Hampus, David och Hampus kompis, kommer inte ihåg vad han hette.. Sen dracks de, sjöngs och dansades.. Sen slutade de någon gång på natten.
Tack för en jätte trevlig och rolig midsommar! :)
051
052



jag älskar dig'
milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0