13 juni

What?!

Camilla var här nyss och hämtade nyckeln hem till dom. Hon har haft den här ifall hon eller Martin skulle låsa sig ute, vilket dom har gjort några gånger. Då har de varit tur att jag har bott nära och haft nyckel.
Egentligen borde jag vara skit ledsen nu, för hon flyttar fan från stan och de kommer ta ett tag innan man får träffa henne! Visst är jag ledsen men jag vet att vi kommer höras och träffas för så lätt blir du inte av med mig! 
Ett datum är redan bestämt! 9 augusti, för då är de Lasse! :D

Just nu sitter jag framför tvn men en chipspåse och dipp! Nami!

042
043
044
045


milla.


Kommentarer
Postat av: camilla

vad söt nu är! LASSE NÄSTA! <3

2008-06-13 @ 21:18:16
URL: http://camillanystrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0