11 juni

Kul..

Idag blev det så att jag fick vara hemma från jobbet pga träningsverken i armarna.
Igår slipade vi en pool hela dan, då hade vi en maskin som vägde ganska mycket och den skulle man hålla uppe och få bort all färg på väggarna. Jag förstod att jag skulle få ont i armarna så jag stretchade när jag kom hem men inte fan hjälpte de!
Idag när jag vaknade så kunde jag inte röra armarna så de var bara att stanna hemma. De gör så jävla ont, tur att jag har en bärbar dator för då kan jag använda den! ;D

Igår på kvällen låg jag och tittade på fotbollen. Jag sa till mamma innan matchen började att de skulle bli 2 - 0 till Sverige. Fan vad rätt jag hade! ;D

Hoppas armarna blir bättre tills imorgon, vill inte missa en dag till på jobbet!
038
039
040
041


milla.

Kommentarer
Postat av: barbro

Hej Tjejen!

Hoppas träningsvärken går över snart!

Tänk vilka jäkla muskler du kommer att få ;)

kram kram

2008-06-11 @ 21:55:04
Postat av: Anonym

Krya på dig från träningsvärken...tycker synd om dig. Tusen kramar.

2008-06-12 @ 09:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0