28 juli

Jahapp..

Då har första dagen på semestern varit.
Det började med lunch med Natta, Molle och Sofia. Senare åkte jag, Natta och hennes kille iväg och badade. Det är ju toppen väder ute! Visst det är varmt men man ska inte klaga de är bara att gå och ta sig ett dopp!

Jag hade räknat med att Linus plus familj skulle vara hemma vid den här tiden men jag såg på internet att deras plan har blivit försenat så dom landade för en halv timme sen. Så dom kommer hem lite senare än planerat! Ååh fy fan vad jag längtar! Nu när man vet att han kommer hem så känns de som att dom här veckorna har gått fort men undertiden som veckorna har gått så gick de segt! Men det ska bli kul att träffa Linus igen, har saknat honom skit mycket!
069
070




milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0