26 juli

Min semester har börjat!

Fy satan vad bra väder det är! :D Det är sommar och sol!
Idag har jag varit ute i solen hela dan. Gick till strandbadet och la mig. Det var så jäkla varmt så jag fick doppa mig ett par gånger. Hoppas vädret är likdant imorgon!

Igår la jag mig i soffan med en chipsskål och började kolla på en film på tv. Började precis komma in i filmen då loggade Anna in på msn och var lite bitter för att hon inte skulle få gå ut så jag ställde upp. Började fixa mig och sen kom Anna över. Precis när vi börja så ringer Sara som också kom och började festandet med oss. Senare drog vi ut, skoj skoj!

Ikväll blir de party igen! Hoppas på en riktigt lyckad kväll! :)
068





milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt med semester o vilken tur du har med vädret...ha det riktigt skoj i kväll med dina underbara vänner...puss o kram.

2008-07-26 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0