24 juli

EN DAG KVAR! :D

Sen har jag semester! Ska bli sååå skönt!
Även fast de har känts som att det är fredag idag. Igår tänkte jag flera gånger "yes imorgon är de fredag" men de är det ju inte! Så irriterande, och även när jag vaknade idag så tänkte jag "Åh, fan vad skönt. Det är fredag idag." Men icke..

Igår var jag hos Linus och vattnade lite blommor och tog upp post, sen var jag och badade med Sofia och Molle.

Idag har jag jobbat som vanligt. Vi jobbade ute så jag bytte om till shorts och linne så nu har jag bränt mig på axlarna. :/

Och just nu sitter jag och pratar med Linus på msn och väntar på att Sofia ska höra av sig så vi kan dra och bada! :)
067





milla.

Kommentarer
Postat av: Bror

Hej på dig syster yster. Skönt med semester va? Vi kommer hem på måndag det ska bli ganska skönt faktiskt. Vi hörs när vi kommer hem.



//Bror och Sussu

2008-07-26 @ 02:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0