21 juli

Ny vecka..

Och den har inte börjat bra. Fy fan!
Jag är inte alls på humör idag. Vill bara vara för mig själv, blir irriterad på allt. Kan vara minsta lilla grej. Så har jag haft så jävla ont i magen idag så på jobbet ville jag bara hem oh lägga mig i sängen och grina! Har verkligen haft skit ont. När jag vaknade idag så var jag verkligen skit trött och de höll i sig hela dagen. Blä dag! Plus att jag vill att den här veckan ska gå fort för jag vill ha semester NU NU NU!

När jag kom hem idag så drog jag och solade på direkten. Nu väntar jag på att det ska börja något bra på tvn sen ska jag sova!

I lördags trodde jag de skulle bli en lugn kväll men så blev det inte. Molle kom över till mig och vi satt på balkongen och drack lite vin och andra drycker. Sen bestämde vi oss för att gå ut men de tog lite tid för oss att ta oss till BK så vi skippade de. Vi drog till Lill G och käkade istället. Jag var hemma efter 4 någon gång. Men kul hade jag iaf! :)

7 dagar kvar! LÄNGTAR!
066





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0