19 juli

Hello!

Igår kväll blev det utgång. 
Först kom Anna och åt med mig efter hon hade slutat jobbet, sen drog hon hem och bytte om. Sen dök hon och Molle upp. Vi satt ute på balkongen och drack och snackade. Lite senare kom Sara också. :) Det dracks och sen var de tid för att gå ut. Jag trodde inte de skulle vara så mycket folk ute men det var det. Tack för en kul kväll! :)

Jag har precis käkat, det blev tonfisk sallad idag med. Ikväll blir det nog bara lugnt. Ska glo på film och lite sånt. Vet inte vilka vi blir än men Anna är iaf på sen har jag inte hört något från dom andra.

Ja och igår skulle mamma och Lars till Strängnäs så jag åkte med dom för jag planderade att vara där i helgen. Precis när vi kommer in i Strängnäs så ser jag skylten 065.
Jag: ÅHH! 065!
Jag tar upp mobilen och drar iväg ett sms till Sofia så hon får reda på det.
Mamma: Kolla! Där har du ju 070!
Jag: Jaa, men de är ju nåra nummer kvar tills jag ska hitta den.
Mamma: Men vadå? Kan du inte spara den tills senare..?
Lars börjar garva.. Jag börjar bara ge upp..
Jag: Men mamma, jag måste ju hitta dom i ordning. Det är ju de som är själva grejen.. Det borde ju du veta nu. Jag har ju förklarat de här för dig flera gånger.

Jaa, vad säger man?






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0