17 juli

Nu har jag jobbat klart och jag har åkt till Strängnäs.
När jag öppnade dörren hem till Linus och hans familj så möttes jag av en stor hög med post. Så jag plockade upp det och började laga mig makaroner och köttbullar. Mums..

Ja och så har jag en äcklig sak att berätta.. USCH!
Idag efter lunchen så fick jag åka till ett stället och ha på tätskikt
på väggar och golv. Jag är van vid att det brukar lukta avlopp
men de här var så illa att jag höll helt seriöst på att spy flera
gånger. Det var inte långt ifrån att lunchen kom upp.
Men jag fortsätter jobba och täcker igen alla avloppshål som de
skulle kunna komma ur stank ifrån. Men det luktade fortfarande
och jag fattar inte var de kom ifrån tills jag lyfte på toalocket..
UUUUUUUUUSSSSSSSSCCCCCCCCCCCHHHHHHHH!!!!
Människan som bor där hade kissat och inte spolat. Egentligen ska man inte använda toaletten förens badrummet är klart. När jag öppnade locket kom de en stank rakt upp i ansiketet och då var jag väldigt väldigt nära på att spy.

Herregud människa, MAN ANVÄNDER INTE TOALETTEN UNDER TIDEN SOM DET PÅ GÅR EN RENOVERING AV BADRUMMET!!!!!

Jaaa just det!! I förrgår fick min brorsa en till unge. Det blev en flicka och hon ska heta Molly. Ganska gulligt namn! :) Alla ungar, iaf tjejerna heter något udda, lite iaf.. Först Julia sen Ebba och Maja.






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0