15 juli

YO!

Jag har hittat 064 och jag hoppas du fick mitt meddelande Sofia. Fan du får fylla på mobilen så jag har nån att skriva med på dagarna och så jag vet om du har sett att jag har hittat en skylt! ;D

Just nu sitter jag och kollar på tv, ska snart lägga mig. No life när man jobbar..

Linus åkte i söndags och jag saknar honom redan skit mycket. Vill att han ska vara inne på msn men icke! :( Fick nyss meddelande om att han kommer in imorgon! Förut idag fick jag meddelande om att dom hade hört ett jätte högt larm som hade låtit över hela Cypern på morgonen. Senare på dagen vid 5 fick dom reda på att de lät för att de var tsunami varning. ÄLSKLING KOM HEM!

Just de.. Efter jobbet begav jag mig till frissan. Så nu är håret en aning kortare och har lite mörka slingor. Jag har haft så förut en gång. Jag är nog nöjd men jag är ovan..






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0