12 juli

Ont in the head!

Just nu sitter jag hemma hos Linus i deras kök och ät hungrig, men jag orkar inte fixa något att käka.
Imorgon beger han sig iväg till Cypern och de känns trist! Kommer ju sakna ihjäl mig och så kommer han bli super brun så jag måste pressa lite i solarium medans han är borta så jag inte ser helt vit ut.

Jag vill ha semester NU! Men det har jag inte, ska jobba två veckor till. Sen har jag semester och då kanske jag och Camilla ska ta en sista minuten resa någonstans. Hoppas vi hittar något bra för jag vill verkligen iväg. Är så trött på att de är bra väder när man jobbar och sen när det närmar sig helg och lite ledighet så regnar de och har sig.

Igår kollade jag på Sex and the city filmen, i mitten av filmen var jag ganska besviken men den slutade bra iaf! As bra film enligt mitt tyckte!

På morgonen på jobbet lyssnar jag alltid på mix megapol nu på sommaren. Då är det Katrin Schulman och Rasmus "Raz" Lindvall som pratar. Dom är helt klart bäst. Katrin är så jävla trög fast på ett skönt sätt. I vanliga fall så tycker jag inte om mix megapol på morgonen när det är Adam Alsing och Gry Forsell. Dom bara gapar och är jobbiga. Då brukar jag lyssna på Rix FM. Roger, Titti och Gert är så jävla sköna. Det bästa är ju när dom är taskiga mot varandra. Det gillar jag.

Här fick ni lite tråkig info men ha en bra helg iaf! ;D
063





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0