29 januari

Nu har även jag skaffat mig en blogg, får se hur mycket jag kommer att skriva i den här.

Just nu ligger jag i sängen med datorn framför mig. Jag har varit hemma hela dan, jag är sjuk. :/
Är förkyld och hostar så mycket att de gör ont!

Jag pratade lite med Christoffer på msn förut. Han sa grattis lite tidigt ifall han inte skulle komma in på msn någe mer den här veckan. Jag vill också utomland. Bort från de här skit vädret..


Senare idag kommer Camilla hit, jag ska slinga hennes hår och så ska vi glo på tv. Massa bra program.
Fast jag är lite missnöjd med tv tablån nu förtiden.. Det brukade vara bra saker på tv direkt när jag kom hem från praktiken..
16:10 - OC
17:05 - The war at home
17:35 - Greys anatomy
18:30 - 2 ½ men
19:00 - Navy CIS
20:00 - Olika program, beroende på vilken dag de är..

Jag erkänner jag är en tv nörd!


Grattis Josse som klarade teorin idag! :)



mill.


Kommentarer
Postat av: josefine

tack hjärtat =)

2008-01-29 @ 14:32:05
Postat av: Sofia

Din tv-tablå liknar min väldigt mkt! :P
Och du får se till att krya på dig juu!!

2008-01-29 @ 18:31:55
Postat av: camilla

fyfan vad snygg blogg du har fått då!

2008-01-30 @ 10:14:05
URL: http://camillanystrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0