6 februari

Nu är praktiken avklarad, så skönt!
Praktik dagarna har gått segt och jag har inte gjort så roliga grejer.

Igår var de meningen att jag och Camilla skulle glo på tv som vanligt men hon hade åkt till Katrineholm för den jäveln är ledig den här veckan medans en annan får slita. ;D 
Då bestämde jag mig för att åka över till Linus, båda var trött så vi tog de mest lugnt. Vi spelade lite Guitar hero, jag klarar iaf att spela en låt nu. Förut kunde jag inte ens spela på söligaste.
Det var meningen att jag skulle åka hem på kvällen men så blev det inte, jag var skit trött så jag åkte hem i morse istället. Nu är jag helt slut, denna kväll kommer bli lugnt de känner jag på mig.

Imorgon blir de skola och på fredag har vi studiedag. Då ska jag sova länge länge!  




milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0