4 februari

Så var det måndag igen, SUCK!
Idag jobbade vi över på praktiken, jag vill inte ha praktik!
Nu sitter jag och kollar på tv och så kommer resten av min kväll att se ut.

Helgen..
Fredag: Eftersom jag fyllde i torsdags så blev de lite party party på fredan.
Först blev det lite mat, sen kom de lite mer folk och de blev förfest för att sedan gå ut.
Tack alla, jag hade verkligen skit kul!
Lördag: Strax innan 14:00 kom jag till Nattis för att hjälpa henne att flytta. Efter mig kom Emma, Sanna, Sofia och Josse. Vi startade och de hela slutade på kvällen någon gång. Sen samlades alla hemma hos Cissi för att käka och gå på bio men de blev film hos Cissi istället. Riktigt trevligt och mycket skratt blev det.
Söndag: Jag åkte till Linus på förmiddan nångång. Såå mysigt! Vi slappade, tittade på film och hade mys! På kvällen när jag kom hem gick jag och la mig ungefär på direkten, skulle upp tidigt idag.




Jag älskar dig Linus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0