29 februari

001 är funnen!

Jag har hittat den! I onsdags när jag hade varit hos Linus och vi skulle åka hem till mig så står den parkerad framför mig! Jag blev skit glad och tog kort ifall någon inte skulle tro mig. Nu har leken börjat på riktigt, jag har fan hittat den! :D


Idag har jag varit i skolan en snabbis. Jag hade en kort samhäll lektion och sen hade jag mentorstid. Vi fick reda på vilka 4 som blev nominerade till årets bygg elev i klassen. Det var jag, Jocke, Micke och Linus. Sen var det upp till klassen att rösta fram två stycken som kunde bli de. Det är två stycken från varje byggklass. Jag och Jocke gick vidare! Fast jag vet att jag inte har någon chans att bli årets byggelev. Andra från andra klasser har bättre chans än vad jag har.

Ikväll hoppas jag på utgång. Jag är riktigt taggad! ;D





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0