27 februari

Så irriterande!
Jag har (dum som jag är) börjat kolla registreringsskyltar. Fast jag och Sofia kör tillsammans. Själva grejen är att man ska hitta alla mellan 001 och 999 i nummer ordning. Igår hittade jag 003 två gånger och 004 en gång. Idag hittade jag 002, 003, 004 och 005. Vart fan finns 001?! Det gills inte om man inte hittar dom i ordning.
Det började förra veckan när jag jobbade. Jag hörde på radion om folk som gjorde de, det hade tagit 5 ÅR(!) för en att hitta alla, fast för en annan hade det tagit 2 ½ år. Så jag får hoppas på att de går fort. Det finns till och med en hemsida som man kan registrera sig på och uppdatera sin info eller något sånt.
Det heter något speciellt men nu kommer jag inte på vad det heter.

Nu är denna praktik vecka klar och skola imorgon.
De viktigaste är att få till mitt projektarbete uppsatts klar i veckan. Jag håller på att få MVG på den, om jag får de så är det typ mitt livs första MVG så jag är jäkligt nöjd! :D Har fått reda på mitt betyg i religo, VG. Det klagar jag inte på, det var jag och en till i klassen som hade fått det.


Over and out!





milla.


Kommentarer
Postat av: Lars är bäst

kolla på http://www.platespotting.com/ps/

2008-02-28 @ 07:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0