24 februari

Så var helg av klarad..

I fredags hade jag verkligen skit kul!
Det började med förfest hos Hampus och så blev de utgång på Walles. Det blev mycket dans, tyvärr var de överdrivet många som var på en. Massa engelskmän och polacker som var ute som kanske inte är vana vid att dansa själva eller någe..? 

Igår blev det lugnt, på kvällen kollade vi på tv och lite så. Linus började må illa och låg och spydde hela natten medans jag låg med migrän. Han tog i så mycket att hans öga blev blodigt. Det blev inte mycket sömn. Det känns skönt att man är där när han mår dåligt, skulle tycka att de var skit jobbigt om jag hade varit hemma och inte kunna gjort något. Man vill ju vara där och hjälpa till så gått de går.

Idag har de varit en väldigt seg dag. Linus har mått dåligt hela dan och min migrän har inte försvunnit helt.
Therese ringde vårdcentralen och dom tyckte att Linus skulle in till akuten. Väl där så möts man av en så jävla nonchalant kärring! När dom har berättat vad symptomen säger hon "ja alla är ju förkylda nu förtiden". Vadå förkyld? Hon ber oss sätta oss och vänta en stund sen kommer hon tillbaka och då har en doktor kollat på ett papper och tycker inte att vi behöver sitta kvar. Utan att ha kollat på Linus, som hade utslag eller något i ansiktet och hög feber. Bra sjukvård?



Jag älskar dig Linus!



milla.


Kommentarer
Postat av: Sofia

JAAAA, fredagen var riktigt lyckad, thaaaanks :)

MEN orka sånna trevliga människor. Det låter ju verkligen som en riktigt förkylning?!
Hoppas ni båda blir bättre snart! :)

2008-02-24 @ 22:06:32
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0