22 februari

Helg..

Idag blev det bara halv dag, mådde inte alls bra. Var nära på att spy på jobbet, det hade varit ganska pinsamt. Vi har ingen toa i närheten och jag skulle inte ha hunnit dit så då hade jag antingen spytt i stugan eller utanför. Men jag klarade mig från att spy. Mamma kom och hämta mig och nu är mjukiskläderna på och datorn i knät.

Idag blir det party party om jag mår bättre. Det blir förfest hos Tom sen utgång. Jag är skit sugen på att gå ut, så hoppas jag blir bättre! Sofia sa att jag ska med ut. ;D
Imorgon kommer jag sova ut! Har gått upp tidigt varje dag den här veckan och varje dag har de varit segt att gå upp, jag har varit så trött!

Fick hem Veckorevyn igår eller förrgår.
Läste mitt horoskop, riktigt bra! Eller texten var inte helt rätt men jag hade 5 av 5 i kärlek/sex, kul/nöjen och tur/pengar. Tur/pengar stämmer kanske inte, det kanske menas att jag ska köpa en lott och vinna pengar? Kanske ska testa det.

Undrar egentligen vilka de är som läser min blogg. : /  Har faktist ingen koll på de, men de är ju kul att någon gör det, fast jag inte skrivit något roligt. Eller så är de bara folk som klickar in och kollar utan att läsa..


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article1897320.ab
Skit söt unge men as härligt garv! Men blir glad när man ser de, iaf jag. :P

Nu har jag inte mer att skriva.




milla.


Kommentarer
Postat av: Sofia!

Du SKA med ut, du har inget val nämligen. För om du inte följer med, då kan ju inte jag heller, för då får jag supertråkigt :O

2008-02-22 @ 13:16:24
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0