18 februari

Lovet har börjat och för mig betyder de jobb. Jobbade första dagen idag. Det var helt okej, jag fick göra ganska roliga saker så jag ska inte klaga. Fast det är inte kul att gå upp tidigt när man egentligen vet att kan kan sova länge.


Nu ska jag åter igen summera min helg.
Fredag: Efter skolan åkte jag direkt till Strängnäs oh på statione stod Sofia och väntade på mig. Vi gick hem till henne. Efter ett tag blev vi hungriga och drog ner på stan och käkade. Sen var vi hos Linus och spelade lite Guitar hero och kollade på tv. På kvällen var vi hos Sofia, där spelade vi lite spel. En trevlig dag/kväll. :)
Lördag: Hela dan blev slapp. På kvällen vid ungefär 21:00 drog jag och Linus och mötte nåra av hans kompis. Dom lirade fotboll. Sofia kom också, vi spelade också lite boll.
Söndag: Slappar dag.. På kvällen kom Josse över och kollade på film med mig. :)

Denna helg har varit ganska slapp, men de har inte gjort något.


        
Lite bilder från helgen..



 

"Lars är bäst"


milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0