11 februari

Tjabba tjena hallå!

Har precis kommit hem från praktik. I morse när jag vaknade kändes de som att jag hade sovit i typ 5 minuter. Jag var skit trött och hoppades på att det skulle bli sängen och jag idag. Men så blev det självklart inte! Idag har de varit skit jobbigt på praktiken. Har typ burit 50 stycken 20 kg säckar.

Sen jag skrev sist har de hunnit vara helg också. Denna helg har varit rolig, vill jag tycka.
Fredag: På kvällen åkte jag, Sofia, Linus, Patrik, Tom, Oskar, Martin och Kalle till Heron City och kollade på Cloverfield. Den var riktigt bra! Jag och Sofia satt på spänn hela tiden.
Efter tyckte jag, Linus och Tom att vi skulle börja festa och satsa på en utgång men så blev de icke.
Lördag: Tog de lugnt på dan och på kvällen blev de party party. Vi började hos Tom sen drog vi ut på BK där jag skulle träffa Sofia vilket jag gjorde. Vi dansa och tog luft, dansa och tog luft. Hade skit kul! :)
Söndag: Slappar dag..


Imorgon blir de skönt för då har jag inte praktik. Vi ska med skolan någonstans. Vi börjar kl 13.00 så de blir sovmorgon också, hääärligt!



milla.


Kommentarer
Postat av: sussu

Va kul o läsa din blogg milla! Tack för lånet av din säng:) vi sov i den i lördags. Vi hörs o ses

2008-02-11 @ 17:34:54
Postat av: camilla

men åååh heron city och cloverfield, vill också ha!

2008-02-12 @ 17:15:45
URL: http://camillanystrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0