9 december

Hello!

Jag är hungrig, maten är klar men jag väntar på att Linus ska komma. Han var tvungen att åka till ICA en snabbis och hämta ut något.

Jag har glömt att säga att jag har världens bästa mamma! :D I fredags ringde hon och frågade om hon fick komma förbi för hon skulle till Strängnäs. Vilket hon egentligen inte skulle. Jag var i duschen när hon kom och när jag var klar och hade sminkat mig så hade hon ställt fram massa packet! :) Jag fick fällstolar som jag kan ta fram när de kommer massa folk och så fick jag draperistänger till sängen plus gardiner till de. Men det bästa av allt var att jag fick pallen som hör till min soffa! :D Först blev jag sur för att hon inte hade sagt till att hon skulle till IKEA den dagen men sen gick hon och hämtade en grej till och de var puffen! Hon tycker jag skulle ha allt de där innan inflyttningsfesten så hon gav mig de i tidig julklapp. Sen åkte vi till lite affärer och kollade sen åt vi på kina! Myspys! Jag älskar min mamma! :)

Snart är det jul och jag har inte köpt en ända julklapp men jag ska, snart när jag har tid och inte är så trött. Det ska bli kul med nyår och allt! :) Hoppas alla vi tjejer är samlade då, var längesen vi var de och jag saknar de! :(

Det var väl allt för mig, tack hej!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0