7 december

Snart är de jul..

Gårdagen blev väldigt lyckad tycker jag. Jag hade inflyttningsfest. Vid 7 började folket börja komma och party började. Jag har räknat ihop att vi var 17 pers igår. Det var lite roligt när Emil kom och sa att han hade hittat ett jättelångt glas och var skit nöjd. Då hade han tagit en av mina blomvaser och blandat grogg i.
De gick inte sönder något glas och de var ju bra men jag lyckades ha sönder en taklampa, men de gör inget för jag har en till. Så spilldes det något rött på min vita matta men den hamnade i badet direkt och idag har jag tvättstugan så nu hänger den på tork i torkrummet.

Jaa, ikväll ska vi kolla på Gossip Girl och sen kanske vi skulle hyra film. Och så ska jag fortsätta i tvättstugan..






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0