29 december

Panik!

Jag har fan inget att ha på mig på nyår. Jag har en klänning som jag beställde men den är förstor så jag tänker nog skicka tillbaka den. Idag var de tänkt att jag skulle åka till Stockholm men jag orkade verkligen inte. Jag somnade sent och klockan sju i morse hade jag tvättstugan så jag har tvättat och sen sovit, jag orkade inte pallra mig upp förens efter ett. Så nu har jag tänkt att jag ska åka till Eskilstuna men tåget går inte förens klockan tjugo i fyra.

Men jag ringde nyss Sofia och hon skulle till Eskilstuna idag så när jag har skrivit klart de här ska jag gå till henne sen åker vi. :) Idag hoppas jag verkligen att jag hittar en klänning och strumpbyxor för då blir mitt nyår räddat!

Igår var jag i alla fall med Madde och Emil till Skärholmen. Där hittade jag skorna som jag har sett på internet fast då fanns dom inte i min storlek men det gjorde dom nu och för halva priset, toppen!

Men nu tycker jag att jag har skrivit klart så jag ska gå över till Sofia, tjingeling!
127





milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0