26 december

Yo yo yo!

Igår blev det en lyckad kväll!
Det började med att Kalle och Martin kom hem till oss och började festa. Jag började fixa mig och lite senare kom det flera personer. Och till sist kom Anna. :P Vi satt här och drack lite sen gick vi till Sofia och lämnade killarna hos mig, hos Sofia var hon och Molle. Vi fortsatte festandet där. Sen skulle vi gå till BK och påväg dit hann vi med att vara hos Natta en stund. :) När man kom till BK var de tjockt med folk men vi dansade och hade kul i alla fall. Kvällen slutade någongång på natten.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.. Jag började blir lite hungrig så kanske ska fixa något att äta snart.






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0