24 december

GOD JUL!

Nu har jag precis kollar på Kan du vissla Johanna?. Det är ju julens höjdpunkt. Jag älskar den filmen.. Är nära på att grina flera gånger! ;D

Dagen började med att fixa sig sen åkte vi hem till Linus. Jag var bara där en stund sen åkte jag till mamma. Snart ska vi väl äta sen blir det julklappsöppning sen åker jag hem till Linus och fortsätter att fira min jul där. :) Så i morse när jag kollade ut så snöade det! :D Gissa om jag blev glad, det snöade inte mycket men de är vitt ute i alla fall och det är de som är huvudsaken. :) 

Lars hade med sig en super kamera, jag blir så avis! Men någon dag ska jag äga en sån. Så jag har fotat lite, finns ju inte så mycket att fota här hemma men lite i alla fall. :)

Imorgon ska jag träffa alla tjejer. :) Det ska bli skoj, det var så längesen alla var samlade. Det blir party och utgång! :)
Ha en fortsatt trevlig julafton, ciao!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0