22 december

Mätt..

Just nu ligger jag i soffan och slappar. Ska snart lägga mig i sängen och sleepa.
Idag har jag jobbat, imorgon är det sista dagen sen har jag ledigt i typ två veckor, det ska bli sååå skönt! Efter jobbet la jag mig i ett skit varmt bad så jag kunde bara ligga i en minut sen var jag tvungen att tömma och fylla på med kallt, fattade inte vad jag tänkte men va fan jag frös ju. ;D Så har jag varit och solat idag, måste få lite färg till nyår. :)

Idag när jag skulle betala min biljett till BK såg jag att jag hade fått lön. Det var sagt att jag skulle få den imorgon men den kom idag, jag klagar inte! Den var inte liten heller! Riktigt nöjd med den! Så nu har jag betalat hyran och lite räkningar så de är inte lika mycket kvar men de är sånt man får leva med.

Tack och god natt!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0