21 december

Night..

Klockan är ganska mycket och jag är fortfarande vaken. Anna och Sofia har varit här, dom drog för typ en halv timme sen. Vid 9 kände jag att jag ville hitta på något så jag hörde av mig till Anna och frågade vad hon hade för sig, hon gjorde inte så mycket så jag åkte och hämtade henne. Då kom hon på ideén att vi skulle ha en liten spakväll och de hade vi. Sofia kom hit efter hon hade slutat jobba.
De bjöds bland annat på ansiktsmasker, fotbad, ögonbryns och frans färgning.. Det blev även massa godsaker. Det blev en trevlig kväll, myspys! Det tåls att upprepas. :)
Nu ligger jag i sängen och kollar på tv, men de går fan inget bra. :/
 
Over and out






milla.


Kommentarer
Postat av: malla

glöm inte bort mig!! jag vill va med!

2008-12-21 @ 13:54:08
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0