20 december

Sooooft!

Idag har jag sovit lääääänge! Hur skönt som helst, fast jag var uppe ganska länge också. Det slutade med att jag låg i sängen med datorn i knät och somnade så. Den höll på att ladda och på den stunden hann jag somna.

Idag har jag städat lite, nu ser de ut som ett hem igen. Och så har jag fixat mina naglar som jag inte har gjort på en evighet och de syntes. Förut fixade jag dom hela tiden men nu orkar jag inte längre. Inte för att de är jobbigt. :/

Ikväll ska jag nog bara ta de lugnt. Imorgon kommer mamma och Christoffer hit. Han har inte sett lägenheten än. Egentligen var de jag som skulle bjuda på mat men mamma kommer ta med sig mat hit. :) Hon tyckte synd om mig för att jag var så trött igår när jag var hemma hos henne på lunchen.






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0