17 december

Blää..

Jag vill ha heeeelg! Jag är helt slut, vill bara ta de lugnt och sova länge. Kunna sova längre än 6, det skulle vara guld! Det värsta när man sätter sig i bilen på morgonen och sätter på radion så kommer de en reklam som går något i stil med "sovmorgon, en mjuk säng, duntäcke.. när de är som bäst toppa med o´boy".. 

Igår på Rix morron zoo hade Roger fått ett vandringsmail. Då tänkte jag direkt, "mm vad skoj".. Men så började han läsa om hunden och kattens vardag om hur dom upplever det. Hur roligt som helst! Det var mer en rolighistoria än ett vandringsmail. Gå in på Rix FMs hemsida och klicka dig fram till ljudklippsmappen och sök på "vandringsmail" så kommer den upp, det ska stå "Ljudklipp: Hysteriskt vandringsmail om hund och kattliv. 16/12 2008". Jag tycker i alla fall att den var rolig. ;D

126






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0