16 december

Redan uppdatering!

Jag måste bara skriva om de här.. Det är så att jag har tappat bort bilnyckeln till ena firmabilen. Och vi har ingen reservnyckel eftersom jag hade den som nu är borta.. Så idag på lunchen så ringde Kent (min chef) till bärgaren. Han kom dit bilen stod, precis utanför mig. Jag mötte upp honom och visade vilken bil de var. Han sa att han var tvungen att få ner handbromsen då tänkte jag hur fan ska ha få ner den, nyckeln är ju fan borta men han bröt sig in i bilen HUR LÄTT SOM HELST! Fattar inte, trodde inte de var så lätt, men nu vet jag i alla fall hur jag ska göra ifall jag måste. ;D
De värsta var att Kent och Jesse hade pratat om att kopiera nyckeln för några veckor sen.. Det skulle dom ha gjort så hade inte de här blivit så dyrt.. För billigt blev de inte, Kent var snäll och berättade vad allt gick på.






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0