13 december

Sankta Lucia!

Igår kom det lite folk hem till mig och vi partade, det var verkligen skit kul! Tycker jag i alla fall. :) Senare gick vi ut, de var också kul men gud vad folk ville bråka! Shit, dumt att gå ut för att ha kul istället! Det var en tjej som bråkade med Anna så gick jag i mellan och sa att den där tjejen skulle sticka då började hon tjafsa med mig. Jag som trodde de var hon som var värst men sen när vi gick hem så berättar Anna att hon hade blivit så arg på henne när hon höll på så hon hade tagit en klunk av sin drink och sprutat ut den på henne. HAHA! Och när jag gick i mellan så försvann Anna bara som en oskyldig liten tjej. Du är rolig du.. :D
Men i alla fall, jag hade kul och tycker att kvällen var lyckad.. :)

Idag vet jag inte vad som händer, får se. :)

124






milla. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0