11 december

Bakdag

Idag har jag jobbat i Södertälje som vanligt.. Men idag blev vi klara så det kommer inte bli så mycket jobb där. Vi kommer få åka upp dit nån gång till. Det var så skönt idag för vi var klara klockan 2 och då satte vi oss i boden med dom andra och tog de lugnt sen efter 20 min drog vi hem, så jag var hemma vid tre. Såå skönt!

När jag kom hem la jag mig i soffan brevid Linus, tog de lugnt ett tag sen gick jag till affärn och köpte lite saker som behövs för att laga lussekatter! :D Så nu väntar vi på att degen ska jäsa. Det kommer bli mumma om jag nu lyckas med dom. ;D

Imorgon ska jag jobba i Eskilstuna och på kvällen blir de party! :)
Det var allt från mig idag, ha en bra kväll!






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0