10 december

Tandläkaren..

Idag jobbade jag till halv 2 sen åkte jag till tandläkaren. Jag sa att jag hade ont i en tand så dom skulle kolla mina tänder innan nyårskiftet. Har inte lust att betala så jävla mycket ifall det var så att jag hade hål eller någe. Men tänderna såg fina ut. Gjorde avgjutning av mina tänder för få sån där bettskena. Jippi.. Nej men de ska bli skönt då kanske jag slipper vakna och ha ont i huvet hela tiden.

Efter tandläkaren åkte vi och handlade lite och slängde alla tomflaskor från i lördags. Det var en hel del kan jag säga.. Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar, den står i ugnen, idag blir de lasange, mums!

Åhh! Igår fick jag höra toppen nyheter! :D Jag längtar! Blev verkligen skit glad, det ska bli skoj. :)

Ska nog ta och ringa min mamma och se hur hon har det, hej då!
123






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0