7 augusti

Så var det torsdag igen..

Ska se vad jag har att komma med idag.. Jag får börja med gårdagen.
Igår vaknade jag efter 12 någongång. Då gjorde jag inte så mycket, sen skickade Linus sms och sa att jag skulle komma till hans jobb, vilket jag gjorde. Jag stannade där tills han hade slutat. Det var riktigt kul att se honom jobba. ;D Efter åkte vi till Intersport med Martin. Jag skulle ha jogging skor. Har fått för mig att jag kommer börja inom kort. Jag hittade ett par som var på rean också! Skit nöjd med dom!

Efter vi hade varit där så åkte vi till Linus så hämtade han sin bräda sen kom André och hämtade oss, vi åkte till parken där det var städning. Grabbarna började städa lite sen blev det hungrigt. Så vi åkte och köpte käk, det blev lite picknick i minirampen.

Idag har jag inte gjort mycket. Eller jo egentligen har jag fått ganska mycket gjort. Jag vaknade någongång innan 12. Gick upp och slappade ett tag.
Eftersom Linus rum inte var så vackert så började jag med att städa de lite. Men då kommer min mammi och lämnade lite mat. Hon tycker att hon var tvungen att fylla kyl och frys lite för jag är hos familjen Nordebrink så mycket. Therese tyckte att hon inte behövde de för jag äter ändå som en "flygskit". Men mamma tyckte kändes bra att få göra det. Mamma hjälpte mig lite med städningen, tackar! Vad gullig du är! :)

När jag var klar med städningen och hade tagit en dusch gick jag ner på stan och införskaffade en födelsedagspresent till Linda som fyller imorgon.

Nu på kvällen fick jag något ryck och började storstäda toan här uppe. Riktigt nöjd med resultatet! Fan vad duktigt jag har varit idag! :D Det här var allt jag hade att skriva om idag. Helgen ser det ut som att de blir party party både fredag och lördag. Och kanske hänga med grabbarna när dom ska skejta..






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0