31 augusti

Uppdatering..

Igår hjälpte jag en tjej som hade typ däckat på gräset bakom ett träd. Hon mådde skit dåligt och kunde knappt gå. Så jag sa till henne att hon kunde stödja sig på mig tills vi kom till vakterna så dom kunde ringa och beställa en taxi åt henne. Jag fick upp henne från gräset och vi kom tilll nåra bänkar som vi satte oss på och fixade ihop alla hennes grejor. Sen gick vi vidare till vakterna så dom ringde och fixa taxi.
Då bad hon om mitt nummer. Jag tänkte 'ja visst de kan hon väl få, hon kommer ändå inte komma ihåg något imorgon'.
Men nyss fick jag ett meddelande, där de stod:

'Hej fantastiska Mila! Hoppas namnet är rätt. Ville bara tacka för hjälpen igår de var väldigt snällt av dig att bry dig. Jag hade nog legat kvar bakom trädet ännu om de inte varit för dig. Hoppas du hade skitkul igår o att jag inte tog för mycket av din tid. Tack massor, fyllotjejen från igår. Cecila'

Det var ju snällt av henne att tacka iaf. ;D






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0