26 augusti

Sjuk :/

Idag har jag varit hemma från jobbet. Inte alls kul, man får ångest när man stannar hemma. Man börjar typ tänka 'jaha, hur blir de idag då. Jag skulle ju åka dit och den skulle dit.. Hur blir de nu.. blablabla..' Men i morse när jag vaknade hade jag jätteont i huvet och ont i magen.

Jag har följt 'Arboga morden' ganska mycket, och äntligen åkte tyskan dit! För mig var det helt klart att det var hon. Hon har ljugt, hon vägrar berätta saker, hon vill inte bevisa saker som hon säger som skulle kunna visa att hon är oskyldig. När jag läste förhören med henne så blev man ju bara arg, hon var dryg och satt och hånskrattade åt vissa saker. PSYKO!

Idag ska jag bara ta de lugnt och vila. Jag måste till jobbet imorgon!
084





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0