25 augusti

Löning idag!

Jag blir alltid lika glad när lönen kommer för de är alltid mer än vad jag tror att jag ska få! Happy times!

Idag på jobbet mådde jag inte bra, jag mådde illa och var väldigt nära på att spy plus att jag hade ont i huvet. Vid 12 åkte jag hem.
När jag låg och vilade ringde telefon och det var tatueraren. Han hade fått återbud och undrade om jag kunde komma idag. Men bilden är ju inte klar så de gick icke. Synd, annars hade jag fått den gjord över en månad innan.

I lördags var jag i Linköping och kollade på Lars Winnerbäck! SKIT BRA! :D
Förra året var de inte så bra. Det var inomhus och man kunde inte låtarna så bra. I år var de utomhus och han körde gamla låtar som man kan. Jag tycker han är skit bra när man lyssnar på datorn eller så men han är ännu bättre live!
Igår (söndag) fick jag åka till Flen för att hämta mitt körkort och bankomatkort som jag hade glömt. Linus och André följde med.
081
082
083




milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0