22 augusti

Äntligen hemma!

Nu är de helg!
Idag blir de lugnt och imorgon blir det Lars Winnerbäck! :D
Och sen är de typ måndag igen, skoj.. Nej, verkligen inte. Helgerna går så fort! :/
Fast den här veckan har faktist gått fort. Det är skönt de. Jag blir lite trött på mig själv, jag glömmer väldigt ofta att stänga dörrarna bak på jobbar bilen så jag åker runt med dom öppna hela tiden. Det är inte bra, så på måndag ska jag sätta dit en lapp på ratten för att jag inte ska glömma det. Idag har jag nog åkt med dörrar öppna 3-4 gånger.

Tror jag ska lägga mig och vila en stund, jag ä helt slut.
Sen ska jag ta mig en dusch och senare kommer Linus hit. :)
077

078

079

080



milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Milla 2 guld till Norge ett i handboll och ett i spjut...hurra så otroligt bra!!!!!

2008-08-23 @ 14:29:54
Postat av: Lars

Det måste vara roligt att vara norsk när det blivit flera medaljer på OS. Ha det så bra på Winnerbäcks konsert.

2008-08-23 @ 14:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0